Leden

De twee leden van Top Food Group bezetten elk een unieke positie in de markt. Ze hebben een eigen geschiedenis van permanente groei en doordachte ontwikkeling. Op die manier hebben ze een uniek commercieel DNA. Net het samenbrengen van die unieke elementen, met respect voor de eigenheid van elk lid, vormt de sterkte van de groep. Als sterk gemeenschappelijk kenmerk hebben de twee leden hun effectieve verbondenheid met de lokale horecaprofessional. Ze denken mee met de specifieke lokale noden van elke klant, maar handelen commercieel op grote schaal om zo optimaal commercieel voordeel voor hun klanten te genereren. ‘Think local, act global’, is een slogan die perfect bij hen past. Die leden zijn :

Oresto Food Partners

Oresto Food Partners is dé voorbestemde partner voor ambitieuze horeca-ondernemers in België en het Grootherdogdom Luxemburg.

Als toonaangevende horeca-partner, leverancier en groothandel bundelt het Oresto Food Partners netwerk de krachten van 18 foodservice grossiers, elk met hun eigen familiale DNA, en een gemeenschappelijke missie: kwaliteit, persoonlijk advies, service op maat en professionele leveringen.

Onaflatend met de vinger aan de pols van de actuele ontwikkelingen en trends op de foodservicemarkt en rekening houdend met de steeds evoluerende waarden en normen rond eetcultuur, (voedsel)veiligheid en duurzaamheid.

Zo kan Oresto vandaag, met ruim 35 jaar ervaring, haar sterke positie op de markt blijven handhaven, én dag na dag verbeteren, als trouwe en betrouwbare partner voor zowel horecaklanten en -instellingen als food en non-food producenten/leveranciers.

Het Oresto huismerk is speciaal afgestemd op de noden van de horecaklant die de beste kwaliteit aan een eerlijke, concurrentiële prijs hoog in het vaandel draagt. Op maat, advies inbegrepen.

Op de website ontdek je hoe Oresto Food Partners jouw zaak tot een hoger niveau kan tillen!

Ben je opzoek naar een Oresto grossier voor jouw zaak ? Klik hier of op het kaartje rechts van dit scherm.

 

 

 

Oresto-leden

 

Resto-Frit  / Resto-Culinair

Resto-Frit/Resto-Culinair is een uniek samenwerkingsverband van meerdere Belgische groothandels met een familiale structuur en aanpak. Elke groothandel die deel uitmaakt van Resto-Frit/Resto-Culinair handelt vanuit een familiale no-nonsense benadering, waarbij vakkennis en maatwerk in service de kern van hun aanpak en succes vormen.

Meer dan dertig jaar geleden bundelden 13 familiale groothandels, die werkten voor de frituur- en snackwereld, hun aankoopkracht in Resto-Frit. Daarmee waren deze ondernemers de pioniers in het smeden van samenwerking tussen gelijkaardige spelers. Die voortrekkersrol trok Resto-Frit in de voorbije dertig jaar door met innoverende concepten en projecten voor professionele horecauitbaters. Zo ontwikkelde Resto-Frit de zeer succesvolle Smulllbox, het kwaliteitslabel Best-Frit en het online concept Fritkotactie.be. Met kwalitatieve private-label producten ondersteunt Resto-Frit ook de prijsbewuste ondernemer. De jaarlijkse vakbeurs Horeca-Expo in het voorjaar is de grootste private horecabeurs van België die steeds meer standhouders en bezoekers mag verwelkomen.

Net zoals de horeca constant veranderde doorheen de voorbije decennia toonde ook Resto-Frit, dankzij de no-nonsense stijl van de familiale aanpak, een grote zin voor innovatie en aanpassing aan nieuwe ontwikkelingen. Door strategische overnames en investeringen groeide de vereniging van 13 vestigingen naar een 50-tal distributiepunten. Die groei illustreert het streven van de familiale groothandels om maatwerk en nabijheid aan de ondernemers te waarborgen.

In het kader van die zin voor innovatie en ontwikkeling werd in 2013 naast Resto-Frit ook de naam Resto-Culinair uitgebouwd. Waar Resto-Frit als marktleider blijft inzetten op frituren, broodjes- en andere snackzaken, mikt Resto-Culinair op de uitbaters van brasseries, bistro's, pop-ups, foodtrucks en restaurants. Ook daar zoekt de groep naar de familiale aanpak op maat met aangepaste producten en innovatieve concepten voor een betere beleving. Dankzij het unieke trio: service op maat, grote expertise en duurzame prijspolitiek kon dit marktsegment groeien tot een stevige 30% van de totale groepsactiviteit. Met Resto-Culinair weet de vereniging steeds meer kwaliteitsbewuste ondernemers uit de culinaire sfeer te overtuigen.

Ben je opzoek naar een Resto-Frit grossier voor jouw zaak ? Klik hier of op het kaartje rechts van dit scherm.

www.restoculinair.be

 

 

 

 

resto-frit leden